Incl voorbeelden van 100+ websites
Dát gaat
me te ver
55 neuromarketingtechnieken
die jouw website onweerstaanbaar maken
-
Ben je het zat dat jouw website zo weinig oplevert?
-
Heb je wel bezoekers maar geen conversies?
-
Kost jouw webshop alleen maar tijd en geld?
Met deze technieken in dit boek scoort jouw website wél!
Inclusief gratis verzending binnen Nederland & België
Dát gaat me te ver
55 NEUROMARKETINGTECHNIEKEN
DIE JOUW WEBSITE ONWEERSTAANBAAR MAKEN
- Ben je het zat dat jouw website zo weinig oplevert?
- Heb je wel bezoekers maar geen conversies?
- Kost jouw webshop alleen maar tijd en geld?
Met deze technieken scoort jouw website voortaan wél!
Inclusief gratis verzending binnen Nederland & België
Dát
gaat me
te ver
55 NEUROMARKETINGTECHNIEKEN DIE JOUW WEBSITE ONWEERSTAANBAAR MAKEN
- Ben je het zat dat jouw website zo weinig oplevert?
- Heb je wel bezoekers maar geen conversies?
- Kost jouw webshop alleen maar tijd en geld?
Met de technieken in dit boek scoort jouw website voortaan wél!
Inclusief gratis verzending binnen Nederland & België

Vincent van Lettow schreef een heel fijn en helder boek waarin hij de geheimen van goede webmarketing op zeer toegankelijke wijze verwoordt.

Heerlijk praktisch boek dat je er lekker bij kan pakken als je bezig bent met landingspagina’s maken.
Waarom dit boek?
Veel websites en -shops zijn eigenlijk heel slecht in waar ze voor bedoeld zijn: verkopen of op z’n minst contact leggen. Ze hebben vaak honderden of soms duizenden bezoekers nodig voordat iemand een keer iets koopt op contact opneemt. Vergelijk dat eens met de lokale supermarkt. Grote kans dat meer dan 95% van hun bezoekers iets koopt.
Voor dit boek heb ik meer dan 100 websites van over heel de wereld geanalyseerd. Ik heb de technieken verzameld, die zij toepassen om ons te lokken, te begeleiden tijdens ons bezoek, ons aan te moedigen om terug te keren, ons te overtuigen en contact te laten leggen of een aankoop te laten doen.
In het boek leg ik uit hoe en waarom iedere techniek werkt en waar je op moet letten als je ze zelf gaat toepassen.
Door dit boek:
- raak je bewust van hoe vaak je beïnvloed wordt;
- leer je de technieken herkennen;
- zie je hoe kleine en grote spelers deze technieken toepassen;
- kun je op een eerlijke manier zelf meer voor elkaar krijgen;
- wordt het nog leuker om met je website aan de slag te gaan.

Ik ben echt heel enthousiast! Erg interessante inhoud, en vooral die voorbeelden doen het goed!

Wat is het handig om naast je te hebben als naslagwerk van alle mogelijkheden en je weer even kritisch te laten kijken naar je eigen website.
Voor wie is dit boek?
Je hoeft zeker geen marketeer te zijn om meer uit je website te kunnen halen.
Met de technieken in dit boek:
- maken webdesigners betere ontwerpen;
- kunnen communicatie-afdelingen efficiënter te werk gaan;
- ontwikkelen content managers betere content;
- krijgen startups een vliegende start;
- geven ondernemers hun business een boost.
En het leuke is dat het zeker niet alleen voor commerciële bedrijven interessant is. Het boek staat vol met voorbeelden van non-profits die met deze technieken beter in staat zijn om hun doelen te behalen.
Sneak peek
Ben je benieuwd naar het boek? Download dan hier alvast het eerste hoofdstuk. Zo krijg je een goed beeld bij wat je kunt verwachten.


Ik heb je e-book met veel plezier gelezen. De technieken zijn goed uitgelegd en ik vind de voorbeelden erbij erg sterk. Alhoewel ik veel technieken al kende, vind ik het heel waardevol om ze op deze manier bij elkaar te hebben. Ik ga het ebook er dan ook zeker bijpakken, wanneer ik websites ga optimaliseren. Daarnaast vind ik de opmaak erg leuk. Kleurrijk, maar wel strak en daardoor ook overzichtelijk. Kortom: ik ben enthousiast! 😄
Over de auteur
Vincent van Lettow (1983, Vlaardingen) is oprichter en eigenaar van Lettow Studios; een online bureau gespecialiseerd in resultaatgerichte websites en -shops. Opgeleid als marketeer met een voorliefde voor online communicatie én met inmiddels meer dan 15 jaar ervaring in het vak, draagt hij dagelijks samen met zijn team bij aan het online succes van zijn opdrachtgevers.
Ontstaan vanuit een behoefte om marketing en communicatie vooral in dienst te stellen van het grotere doel en aangemoedigd door een onstilbare interesse in gedragspsychologie, heeft Vincent door de jaren heen honderden opdrachtgevers ondersteund in hun online communicatie.
