Inclusief voorbeelden van meer dan 100 websites

Incl voorbeelden van 100+ websites

Dát gaat

me te ver

55 neuromarketingtechnieken

die jou (meer) laten kopen

  • Bijna iedere website gebruikt ze

  • Ze zorgen voor méér én grotere orders

  • En jij hebt het vaak niet eens door…

Dit boek ontmaskert de technieken en maakt jou immuun

Inclusief gratis verzending binnen Nederland & België

Dát gaat me te ver

55 NEUROMARKETINGTECHNIEKEN

DIE JOU (MEER) LATEN KOPEN

  • Bijna iedere website gebruikt ze
  • Ze zorgen voor méér én grotere orders
  • En jij hebt het vaak niet eens door…

Dit boek ontmaskert de technieken en maakt jou immuun

Inclusief gratis verzending binnen Nederland & België

Dát

gaat me

te ver

55 NEUROMARKETINGTECHNIEKEN DIE JOU (MEER) LATEN KOPEN

  • Bijna iedere website gebruikt ze
  • Ze zorgen voor méér én grotere orders
  • En jij hebt het vaak niet eens door…

Dit boek ontmaskert de technieken en maakt jou immuun

Inclusief gratis verzending binnen Nederland & België

Vincent van Lettow schreef een heel fijn en helder boek waarin hij de geheimen van goede webmarketing op zeer toegankelijke wijze verwoordt.

Rhea Bogaart, Communications officer

Waarom dit boek?

Bijna alle grote websites (niet alleen shops) gebruiken ze: neuromarketing technieken. Ze beïnvloeden je tijdens jouw bezoek en sturen je richting een specifieke actie. Vaak onschuldig, maar soms op óf zelfs over het randje.

Voor dit boek heb ik websites en -shops van over heel de wereld geanalyseerd. Ik heb de technieken verzameld die zij toepassen om ons te lokken, te sturen en online te overtuigen.

In het boek leg ik uit hoe en waarom iedere techniek werkt en geef ik meer dan 100 praktijkvoorbeelden. Ten slotte laat ik zien hoe jij je wapent tegen online beïnvloeding en waarom dat zeker ook niet altijd nodig is.

Pre-order het boek nu tegen gereduceerd tarief én met gratis verzending

t/m 15 september 2022 (daarna € 29,95)

Door dit boek:

  • raak je bewust van hoe vaak je beïnvloed wordt;
  • leer je de technieken herkennen;
  • zie je hoe kleine en grote spelers deze technieken toepassen;
  • kun je op een eerlijke manier zelf online meer voor elkaar krijgen;
  • ontdek je dat de technieken ook een hele positieve weerszijde hebben.

Ik ben echt heel enthousiast! Erg interessante inhoud, en vooral die voorbeelden doen het goed!

Denice Rieu, Grafisch vormgever

Voor wie is dit boek?

Dit boek is een eye-opener voor bijna iedereen die online actief is.

Dit boek :

  • behoedt online shoppers voor beïnvloeding;
  • helpt designers om betere websites te ontwerpen;
  • moedigt bedrijven aan om eerlijker zaken te doen;
  • en geeft startups een vliegende start.

Online beïnvloeding is zeker niet alleen iets waar commerciële bedrijven zich ‘schuldig’ aan maken. Het boek staat vol met voorbeelden van non-profits en overheidsinstanties die de technieken in dit boek inzetten.

Sneak peek

Ben je benieuwd naar het boek? Download dan gratis alvast het eerste hoofdstuk. Zo krijg je een goed beeld bij wat je kunt verwachten.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Wat is het handig om naast je te hebben als naslagwerk van alle mogelijkheden en je weer even kritisch te laten kijken naar je eigen website.
Machteld de Rijcke, Marketeer

Ik heb je e-book met veel plezier gelezen. De technieken zijn goed uitgelegd en ik vind de voorbeelden erbij erg sterk. Alhoewel ik veel technieken al kende, vind ik het heel waardevol om ze op deze manier bij elkaar te hebben. Ik ga het ebook er dan ook zeker bijpakken, wanneer ik websites ga optimaliseren. Daarnaast vind ik de opmaak erg leuk. Kleurrijk, maar wel strak en daardoor ook overzichtelijk. Kortom: ik ben enthousiast! 😄

Linde Haverhals, Online marketeer

Bestel het boek

E-book

€ 19,95  € 14,95

Softcover

€ 29,95  € 24,95

Softcover + e-book

€ 39,90  € 29,95

Over de auteur

Vincent van Lettow (1983, Vlaardingen) is oprichter en eigenaar van Lettow Studios; een online bureau gespecialiseerd in resultaatgerichte websites en -shops. Opgeleid als marketeer met een voorliefde voor online communicatie én met inmiddels meer dan 15 jaar ervaring in het vak, draagt hij dagelijks samen met zijn team bij aan het online succes van zijn opdrachtgevers.

Ontstaan vanuit een behoefte om marketing en communicatie vooral in dienst te stellen van het grotere doel en aangemoedigd door een onstilbare interesse in gedragspsychologie, heeft Vincent door de jaren heen honderden opdrachtgevers ondersteund in hun online communicatie.

Vincent van Lettow