Inclusief voorbeelden van meer dan 100 websites
Incl voorbeelden van 100+ websites
Dát
gaat me
te ver

Vincent van Lettow schreef een heel fijn en helder boek waarin hij de geheimen van goede webmarketing op zeer toegankelijke wijze verwoordt.
Waarom dit boek?
Bijna alle grote websites (niet alleen shops) gebruiken ze: neuromarketing technieken. Ze beïnvloeden je tijdens jouw bezoek en sturen je richting een specifieke actie. Vaak onschuldig, maar soms op óf zelfs over het randje.
Voor dit boek heb ik websites en -shops van over heel de wereld geanalyseerd. Ik heb de technieken verzameld die zij toepassen om ons te lokken, te sturen en online te overtuigen.
In het boek leg ik uit hoe en waarom iedere techniek werkt en geef ik meer dan 100 praktijkvoorbeelden. Ten slotte laat ik zien hoe jij je wapent tegen online beïnvloeding en waarom dat zeker ook niet altijd nodig is.
Door dit boek:
- raak je bewust van hoe vaak je beïnvloed wordt;
- leer je de technieken herkennen;
- zie je hoe kleine en grote spelers deze technieken toepassen;
- kun je op een eerlijke manier zelf online meer voor elkaar krijgen;
- ontdek je dat de technieken ook een hele positieve weerszijde hebben.

Ik ben echt heel enthousiast! Erg interessante inhoud, en vooral die voorbeelden doen het goed!
Voor wie is dit boek?
Dit boek is een eye-opener voor bijna iedereen die online actief is.
Dit boek :
- behoedt online shoppers voor beïnvloeding;
- helpt designers om betere websites te ontwerpen;
- moedigt bedrijven aan om eerlijker zaken te doen;
- en geeft startups een vliegende start.
Online beïnvloeding is zeker niet alleen iets waar commerciële bedrijven zich ‘schuldig’ aan maken. Het boek staat vol met voorbeelden van non-profits en overheidsinstanties die de technieken in dit boek inzetten.
Sneak peek
Ben je benieuwd naar het boek? Download dan gratis alvast het eerste hoofdstuk. Zo krijg je een goed beeld bij wat je kunt verwachten.
"*" geeft vereiste velden aan


Wat is het handig om naast je te hebben als naslagwerk van alle mogelijkheden en je weer even kritisch te laten kijken naar je eigen website.

Ik heb je e-book met veel plezier gelezen. De technieken zijn goed uitgelegd en ik vind de voorbeelden erbij erg sterk. Alhoewel ik veel technieken al kende, vind ik het heel waardevol om ze op deze manier bij elkaar te hebben. Ik ga het ebook er dan ook zeker bijpakken, wanneer ik websites ga optimaliseren. Daarnaast vind ik de opmaak erg leuk. Kleurrijk, maar wel strak en daardoor ook overzichtelijk. Kortom: ik ben enthousiast! 😄
Over de auteur
Vincent van Lettow (1983, Vlaardingen) is oprichter en eigenaar van Lettow Studios; een online bureau gespecialiseerd in resultaatgerichte websites en -shops. Opgeleid als marketeer met een voorliefde voor online communicatie én met inmiddels meer dan 15 jaar ervaring in het vak, draagt hij dagelijks samen met zijn team bij aan het online succes van zijn opdrachtgevers.
Ontstaan vanuit een behoefte om marketing en communicatie vooral in dienst te stellen van het grotere doel en aangemoedigd door een onstilbare interesse in gedragspsychologie, heeft Vincent door de jaren heen honderden opdrachtgevers ondersteund in hun online communicatie.
